i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم ضد حال :d






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

http://vahoob.persiangig.ir/other/6.jpg

دختره از پسره پرسید: من خوشگلم؟

پسره گفت: نه. دختره پرسید: دوسم داری؟پسره گفت: نوچ.

دختره گفت: اگه بمیرم واسم گریه میکنی؟

پسره گفت اصلا.

دختره چشماش پر از اشک شد هیچی نگفت.

پسره بغلش کرد و گفت

تو خوشگل نیستی زیباترینی.

تورو دوست ندارم چون عاشقتم.

اگه بمیری واست گریه نمیکنم چون منم میمیرم.......!



نظرات شما عزیزان:

آرام دل
ساعت19:30---12 بهمن 1389
سلام
عزیزم من اومدم تو رو لینک کنم ولی اسم لینک رو به لاتین قبول نمی کنه چی کار کنم؟


آرام دل
ساعت19:30---12 بهمن 1389
سلام
عزیزم من اومدم تو رو لینک کنم ولی اسم لینک رو به لاتین قبول نمی کنه چی کار کنم؟


آرام دل
ساعت19:23---12 بهمن 1389
سلام
دوست عزیز مطلبت عالیه.احسنت


kim
ساعت23:03---10 بهمن 1389
slm hatman be harfet gosh midam azizam mamnon az rahnamiyt bazam be man sar bezan

kim
ساعت10:58---10 بهمن 1389
slm be nazaret man az koja matlab biaram age begi az at kheily mamnoon misham

رها
ساعت19:29---9 بهمن 1389
سلام غزل منم به وبلاگت سرزدم
عالیه
امیدوارم توهم به عشقت برسی
میخوای تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشحال میشم


1ta
ساعت19:36---8 بهمن 1389
سلام 2 گل عزیز ممنون از نظر خوب اینم یه نظریه و لی من با زمینه سفید موافقم نمی خوام زیاد برف تو چشم بزنه فقط می خوام همن بالا صفحه دیده بشه بازم ممنون گلم

kim
ساعت11:15---8 بهمن 1389
slm azizam merci ke be web man sarzadi va nazar dadi baz ham be man sar bezan

1ta
ساعت22:33---7 بهمن 1389
سلام پس من اشتباه کردم فکردم نظرت با بقیه نظرها متفاوت ولی نبود خوب ممنون امید وارم به عشقت برسی

برترین سامانه افزایش بازدید
ساعت22:20---7 بهمن 1389
بهترین ها و جدیدترین ها را از ما بخواهید


دوست داری آمار وبلاگت با یك كلیك چندین برابر بشه...

با امکانات فوق العاده
صاحبان وبلاگ فرصت را از دست ندهید

http://bartar2010.mihanblog.com


آرش
ساعت22:17---7 بهمن 1389
salam doste aziz
az veblage khobet mamnonam
be
man
ham sar bezan
www.almasparsi.loxblog.com


1TA
ساعت21:19---7 بهمن 1389
سلام 2گل عزیز امید وارم حالتون خوب باشه راستش خوشحالم کردین بلاخره یکی پیدا شد که نظرش با بقیه فرق کنه از این 1002 نظر وبم این تنها نظری که می گه وب لاگت توضیحی نداره چون مطالبش همه جا پیدا می شه
ممنون گلم اونم یه دنیا


موسوی
ساعت21:02---7 بهمن 1389
سلام گرامی

شب سرد زمستانی تان گرم

تلخند1 تا 17 تنظیم شد لذا تقدیم می کنم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟پنج شنبه 7 بهمن 1398برچسب:,ساعت ؟ 20:14 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم